FANDOM

Crystal_128_clock.png Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: WojtekNinjaZX

W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję. Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne (jeśli takie występują).

Legends of Heroes. Upadek.(Oryginalnie Legends of Heroes. The Fall)-Serial tworzony przez Future Studios w 2016 roku. Powstał z powodu próśb fanów i pomysłu Jacka Johnsona. Zwiastun serialu stał się najpopularniejszym zwiastunem serialu na serwisie YT.

Fabuła

Shen(W tej roli Benedict Cumberbatch) i reszta dawnych mieszkańców wyspy Shen osiedliła się na wyspie Merusar. Zdawałoby się, że wszelkie zło zostało pokonane. Ale nie do końca. Pewien starożytny artefakt, tak zwana Maska Przebudzenia wpadła do Oceanu. Nic by się nie stało, gdyby nie to, że przebudziła ona 6 morskich stworów, Kaarrun. Do Kaarrun należą:

Kaarun.png

Kaarrun

-Kaa-nu-Pół człowiek, pół ośmiornica(Głos=Grant Gustin)
LLOH 3.png

Ulepszone zbroje Herosów dające lepsze warunki pod wodą

-Kaa-re-Pół człowiek, pół rekin(Głos=James Earl Jones)

-Kaa-so-Pół człowiek, pół płaszczka(Głos= Brent Miller)

-Kaa-ha-Pół człowiek, pół węgorz elektryczny(Głos:Sam Witwer)

-Kaa-mi-Pół człowiek(kobieta), pół meduza (Głos:Ashley Eckstein)

-Kaa-hy-Pół człowiek, pół pirania(Głos:Vincent Tong)

Każdy z nich kieruje odpowiednim zwierzętom. Kaarrun chcą zabić Shena za to, że zamknął ich w podwodnym więzieniu, Dnie, przez co ci zmutowali. Ostatecznie przejmują władzę nad wyspą, a Shen i Herosi się ukrywają. Herosi, używając odpowiednio przerobionych zbroi i nowych broni, schodzą do Dna, aby znaleźć Maskę Przebudzenia, i przebudzić strażnika Dna, Kardina. Nie wiedzą jednak, że jeden z nich jest zdrajcą. Kiedy Herosi przebudzili Kardina, ten został zabity przez Kaarrun. Okazało się, że  Mir pracował dla Kaarrun. Po chwili Mir założył Maskę Przebudzenia, aby przebudzić przywódce Kaarrun, Kaa-diona. Niestety, przebudzenie Kaa-diona wywołało wydarzenie znane jako Ostateczna Katastrofa.  Wiele wysp zatonęło, a inne połączyły się z innymi, a Merusar straciło kawałek wyspy. Powoli nadchodziła zagłada świata...

Ciekawostki

  • Podczas tworzenia artykułu, autor opierał się na znanej serii LEGO BIONICLE.
  • Piosenką w czołówce jest Evanescence-Going Under

Więcej z Fandomu

Losowa wiki