FANDOM

Autor: Mikstefan

LK Motion Studio - była wytwónia filmowa, założona w 1969 roku przez Davida Richardsona, znana głównie ze stworzenia postaci Kyle'a Żniwiarza. Studio upadło w 1978 z powodu zbankrutowania. Przyczyniły się do tego ogromne długi firmy. 

Historia

W 1969 pewien człowiek David Richards pochodzący z Luizjany postanowił produkować filmy. Aby to zrobić, wziął dług na 500.000$ i założył własną firmę LK Motion Studio. Początkowo firma dobrze sobie radziła, ale wraz ze wzrostem zysków rósł nałóg Richardsona do narkotyków czy hazardu. Wskutek tego narobił sobie olbrzymich długów. Pewnej nocy w 1975 roku David wpadł na pomysł stworzenia postaci filmowej, która nie ma skupółów, przestępcę, dla którego ważne są tylko i wyłącznie pieniądze, największego płatnego zabójcy w historii - Kyle'a Żniwiarza. Już rok później na ekrany kin wszedł film LK Motion Studio - "Kyle Żniwiarz". Sukces filmu  był bardzo duży - zarobił on ponad 120 milionów dolarów. Niestety, wraz z ogromnym zyskiem wzrosły również długi studia. W 1978 Richardson przedawkował amfetaminę, co przyczyniło się do jego śmierci. Na kilka miesięcy po śmierci ojca prezesem studia został jego syn Michael Richardson. W końcu po jakimś czasie firma zbankrutowała i upadła. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki